Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Veřejnoprávní regulace reklamy na humanní léčivé přípravky
Šildová, Alena ; Kopecký, Martin (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Resumé: Práce se zabývá reklamou na humánní léčivé přípravky a její veřejnoprávní regulací obsaženou v předpisech správního práva. Cílem práce je podat informace o existující právní úpravě v této oblasti, blíže vysvětlit jednotlivé právní instituty a navrhnout potenciální změny právní úpravy v případech, které autorka považuje za vhodné. První kapitola je věnována vymezení klíčových pojmů léčivý přípravek, reklama a veřejnoprávní regulace, jejichž správné chápání je pro porozumění následujícího textu rozhodující. Druhá kapitola se zabývá regulací reklamy, a to nejprve obecně, a dále konkrétně regulací reklamy na humánní léčivé přípravky, přičemž práce je strukturována tak, že pojednává odděleně o reklamě zaměřené na širokou veřejnost a o reklamě zaměřené na odborníky. Třetí kapitola se věnuje odpovědnosti, dozoru, správnímu řízení a rozhodování ve správním soudnictví, deliktům a sankcím na úseku regulace reklamy na humánní léčivé přípravky. Ve čtvrté kapitole jsou rozebrány hlavní body posledního návrhu novely zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, ve znění pozdějších předpisů, jenž byl předložen do legislativního procesu v roce 2012, a obsahuje návrhy de lege ferenda. Přílohy práce obsahují ukázky reklam na humánní léčivé přípravky, na nichž je demonstrována praktická aplikace výše teoreticky rozebrané...
Mezinárodní obchod s léčivy
Šmíd, Jindřich ; Růžička, Květoslav (vedoucí práce) ; Müller, Milan (oponent) ; Poláček, Bohumil (oponent)
Mezinárodní obchod s léčivy Abstrakt Cílem této práce je analyzovat mezinárodní obchod s humánními léčivy. Tato práce se zabývá obecnými otázkami diagonálních vztahů mezi státy a soukromými zahraničními farmaceutickými společnostmi, protože existuje příliš mnoho specifických problémů. Autor se také zaměřuje na otázky týkající se smluvních vztahů mnoha zúčastněných stran. Existuje mnoho příležitostí k zahájení nových směrů ve výzkumu inovativních léků a personalizované medicíny ale pro generický farmaceutický trh také existují nebezpečné situace. Pouze komplexní znalosti a pochopení těchto vztahů umožní efektivní rozvoj nových cest k řešení problémů. Hypotézou této práce je koncepce efektivnosti dobrých vztahů ke stabilní distribuci farmaceutických výrobků. Existuje mnoho aspektů vztahů mezi zúčastněnými stranami s možností ovlivnění konečného přínosu z podnikání. Problémy vyplývají z odlišného zájmu, síly nebo slabosti zúčastněných stran. V podstatě je tato práce rozdělena do tří částí. S ohledem na naše členství v Evropské unii bylo nejprve nutné provést analýzu některých právních předpisů Evropské unie, které přímo souvisejí s mezinárodním obchodním právem, a ukázat kritické body mezinárodního obchodu s lidskými léčivy. Další část se zabývá mezinárodním rozhodčím řízením, která jsou využívána k rychlému a...
Veřejnoprávní regulace reklamy na humánní léčivé přípravky
Šildová, Alena ; Staša, Josef (oponent) ; Kopecký, Martin (oponent)
1 Práce se zabývá reklamou na humánní léčivé přípravky a její veřejnoprávní regulací obsaženou v předpisech správního práva. Cílem práce je podat informace o existující právní úpravě v této oblasti, blíže vysvětlit jednotlivé právní instituty, ukázat jejich použití na příkladech z praxe a navrhnout potenciální změny právní úpravy v případech, které autorka považuje za vhodné. První kapitola je věnována úvodu, ve kterém jsou stručně shrnuty cíle práce, její členění a důvody pro výběr předmětného tématu. Druhá kapitola je věnována vymezení základních pojmů léčivý přípravek, reklama, veřejnoprávní regulace a pokyny Státního ústavu pro kontrolu léčiv, jejichž správné chápání je pro porozumění následujícímu textu nezbytné. Třetí kapitola se zabývá regulací reklamy, a to nejprve obecně, a dále konkrétně regulací reklamy na humánní léčivé přípravky, přičemž práce je strukturována tak, že pojednává odděleně o reklamě zaměřené na širokou veřejnost a o reklamě zaměřené na odborníky. Čtvrtá kapitola se věnuje odpovědným subjektům, dozorovým orgánům, správnímu řízení a rozhodování ve správním soudnictví v předmětné oblasti, správním deliktům a sankcím. Pátá kapitola se zabývá popisem dvou konkrétních případů a jejich procesním průběhem před správními orgány i správními soudy, jakož i právními závěry z nich...
Veřejnoprávní regulace reklamy na humanní léčivé přípravky
Šildová, Alena ; Kopecký, Martin (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Resumé: Práce se zabývá reklamou na humánní léčivé přípravky a její veřejnoprávní regulací obsaženou v předpisech správního práva. Cílem práce je podat informace o existující právní úpravě v této oblasti, blíže vysvětlit jednotlivé právní instituty a navrhnout potenciální změny právní úpravy v případech, které autorka považuje za vhodné. První kapitola je věnována vymezení klíčových pojmů léčivý přípravek, reklama a veřejnoprávní regulace, jejichž správné chápání je pro porozumění následujícího textu rozhodující. Druhá kapitola se zabývá regulací reklamy, a to nejprve obecně, a dále konkrétně regulací reklamy na humánní léčivé přípravky, přičemž práce je strukturována tak, že pojednává odděleně o reklamě zaměřené na širokou veřejnost a o reklamě zaměřené na odborníky. Třetí kapitola se věnuje odpovědnosti, dozoru, správnímu řízení a rozhodování ve správním soudnictví, deliktům a sankcím na úseku regulace reklamy na humánní léčivé přípravky. Ve čtvrté kapitole jsou rozebrány hlavní body posledního návrhu novely zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, ve znění pozdějších předpisů, jenž byl předložen do legislativního procesu v roce 2012, a obsahuje návrhy de lege ferenda. Přílohy práce obsahují ukázky reklam na humánní léčivé přípravky, na nichž je demonstrována praktická aplikace výše teoreticky rozebrané...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.